Klachten en Herroepen met betrekking tot onze producten.

U heeft wettelijk het recht om ons product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van dit retourrecht dan zullen wij het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding terug storten. Geopende zakjes koffiebonen kunnen wij echter niet retour nemen, wanneer de zegeling van de vershoudverpakking is verbroken dan vervalt het herroepingsrecht. 


De kosten voor zending terug naar Gustave komen voor rekening van uzelf 

 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gustavecoffee.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mocht u gebruik willen maken van het recht op herroeping; download dan onderstaand formulier en zend deze naar het vermelde mailadres.

Download
Herroepingsformulier Gustave Coffee
Herroeping v1.pdf
Adobe Acrobat document 311.7 KB